Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 3 Jun 2024 21:13:51 +0300

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/13100 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Kärmu küla, Kärmu tee L1// 
Lembitu (Sidekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Transpordiamet- avalikult kasutatava tee 
kaitsevöönd Maa-amet- maardla

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27002724>  (menetlus nr: 
433886), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 13.06.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister